sexandcity
Blog,  Egyéni vállalkozóknak,  Marketing szolgáltatások

Gerilla marketing a Sex és New Yorkban

Történt hát, hogy a nagy sikerű kultusz sorozat készítői úgy döntöttek, kiírják a főszereplő szerelmét a sorozatból.
A halál pedig egy bizonyos termék használata után érte kedves Mr. Biget.
Ugyanis, a Peloton márkájú szobabicikliről leszállva kapott szívrohamot.

Mezei néző (mint én) nem is gondol bele, milyen rossz PR ez a cégnek…
A felmérések szerint azonban meglehetősen az.. A #Peloton részvényei erősen zuhanni kezdtek az epizód után.
Gondoltad volna?

peloton shares
Peloton részvények mozgása a sorozatban szereplés előtt és után

Elvileg a cég nem tudta, mire fogják használni a bicajt, de mindenestre örültek, hogy reklámot kapnak egy ilyen menő sorozatban! #titoktartás
Sajnos, nem úgy sült el ahogy gondolták 🙂

Erre a sokszor jól bevált #gerillamarketing eszközt vették elő: forgattak egy reklámot, benne a -nemhalott- Mr.Biggel aki annyit mond: Az új kezdetekre!

Ezt pedig a média fel tudta kapni és kattintás vadász cikkeket jelentek meg, olyan címmel, hogy: mégis él Mr. Big stb.
A reményvesztett rajongók mind kattintanak, majd rájönnek, nem a sorozatról van szó, csak egy reklámról 😎

I love marketing ❤️

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük