Gerilla marketing a Sex és New Yorkban
Történt hát, hogy a nagy sikerű kultusz sorozat készítői úgy döntöttek, kiírják a főszereplő szerelmét a sorozatból.
A halál pedig egy bizonyos termék használata után érte kedves Mr. Biget.
Ugyanis, a Peloton márkájú szobabicikliről leszállva kapott szívrohamot.
Mezei néző (mint én) nem is gondol bele, milyen rossz PR ez a cégnek…
A felmérések szerint azonban meglehetősen az.. A #Peloton részvényei erősen zuhanni kezdtek az epizód után.
Gondoltad volna?
Elvileg a cég nem tudta, mire fogják használni a bicajt, de mindenestre örültek, hogy reklámot kapnak egy ilyen menő sorozatban! #titoktartás
Sajnos, nem úgy sült el ahogy gondolták
Erre a sokszor jól bevált #gerillamarketing eszközt vették elő: forgattak egy reklámot, benne a -nemhalott- Mr.Biggel aki annyit mond: Az új kezdetekre!
Ezt pedig a média fel tudta kapni és kattintás vadász cikkeket jelentek meg, olyan címmel, hogy: mégis él Mr. Big stb.
A reményvesztett rajongók mind kattintanak, majd rájönnek, nem a sorozatról van szó, csak egy reklámról 😎
I love marketing ❤️
Legutóbbi bejegyzések
- Hol hirdessek?
- Készülj fel az év végi marketing rohamra – Útmutató az őszi-téli sikerhez!
- Az online marketing csillagai: Nézd meg, milyen marketingsztár vagy a csillagjegyed alapján!
- Ismerd meg a Canva megálmodóját!
- Melyik az az online marketing eszköz, ami a legeredményesebben hozza az új vásárlókat 2023-ban?