Történt hát, hogy a nagy sikerű kultusz sorozat készítői úgy döntöttek, kiírják a főszereplő szerelmét a sorozatból. A halál pedig egy bizonyos termék használata után érte kedves Mr. Biget. Ugyanis, a Peloton márkájú szobabicikliről leszállva kapott szívrohamot.
Mezei néző (mint én) nem is gondol bele, milyen rossz PR ez a cégnek… A felmérések szerint azonban meglehetősen az.. A #Peloton részvényei erősen zuhanni kezdtek az epizód után. Gondoltad volna?
Elvileg a cég nem tudta, mire fogják használni a bicajt, de mindenestre örültek, hogy reklámot kapnak egy ilyen menő sorozatban! #titoktartás Sajnos, nem úgy sült el ahogy gondolták
Erre a sokszor jól bevált #gerillamarketing eszközt vették elő: forgattak egy reklámot, benne a -nemhalott- Mr.Biggel aki annyit mond: Az új kezdetekre!
Ezt pedig a média fel tudta kapni és kattintás vadász cikkeket jelentek meg, olyan címmel, hogy: mégis él Mr. Big stb. A reményvesztett rajongók mind kattintanak, majd rájönnek, nem a sorozatról van szó, csak egy reklámról 😎