Készülj fel az év végi marketing rohamra – Útmutató az őszi-téli sikerhez!
A hűvös reggelek már nem csak a pulóverek elővételét jelzik, hanem azt is, hogy itt az ideje felkészülni az év végére! Ebben a hírlevélben egy egyszerű, de hatékony útmutatót hoztam nektek, hogy mire érdemes fókuszálni a következő hónapokban.
Halloween – A borzongás ideje:
Kezdjétek az előkészületeket október elején vagy közepén! Teremtsetek félelmetesen jó ajánlatokat és készítsetek tematikus hirdetéseket az Instagramon és Facebookon. Tipp: Limitált időtartamú akciókkal sürgethetitek a vásárlókat – „Szellemes kedvezmények csak ma!” Kampány kezdés: október utolsó hete. Előkészítés: előtte 1-2 héttel
Black Friday – A vásárlási láz csúcspontja:
Novemberben érdemes már beizzítani a kampánygépezetet. Nyomjatok rá a kedvezmények gombjára, és tereljétek a vásárlókat célorientált hirdetésekkel a legforróbb ajánlatok felé. Tipp: Legyetek felkészültek az online rohamra, és biztosítsátok a könnyű navigációt a vásárlók számára! Kampány kezdés: november utolsó 2 hete. Előkészítés: előtte 3-4 héttel
Karácsony – Az év legmeghatóbb ünnepe:
November vége felé ébresszétek fel a karácsonyi szellemet! Jó ötlet lehet ajándékötleteket, tematikus csomagokat kínálni, és emellett emlékezetes ünnepi hirdetésekkel megszólítani a közönségeteket. Tipp: Az érzelmek itt a kulcs! Egy jó történet vagy kép sokszor többet mond ezer szónál. Kampány kezdés: november utolsó hete. Előkészítés: előtte 3-4 héttel
Ne hagyjátok, hogy az év végi kampányok meglepetésként érjenek titeket!
S.O.S. – Segítség a horizonton!
Érzitek, hogy túl sok? Esetleg nem tudjátok, hol kezdjétek? Akkor gyertek hozzám! Akár egyéni tanácsadásra, Facebook hirdetés kurzusra is van hely!