Készülj fel az év végi marketing rohamra – Útmutató az őszi-téli sikerhez!

A hűvös reggelek már nem csak a pulóverek elővételét jelzik, hanem azt is, hogy itt az ideje felkészülni az év végére! Ebben a hírlevélben egy egyszerű, de hatékony útmutatót hoztam nektek, hogy mire érdemes fókuszálni a következő hónapokban.
Halloween – A borzongás ideje:
Kezdjétek az előkészületeket október elején vagy közepén! Teremtsetek félelmetesen jó ajánlatokat és készítsetek tematikus hirdetéseket az Instagramon és Facebookon. Tipp: Limitált időtartamú akciókkal sürgethetitek a vásárlókat – „Szellemes kedvezmények csak ma!” Kampány kezdés: október utolsó hete. Előkészítés: előtte 1-2 héttel
Black Friday – A vásárlási láz csúcspontja:
Novemberben érdemes már beizzítani a kampánygépezetet. Nyomjatok rá a kedvezmények gombjára, és tereljétek a vásárlókat célorientált hirdetésekkel a legforróbb ajánlatok felé. Tipp: Legyetek felkészültek az online rohamra, és biztosítsátok a könnyű navigációt a vásárlók számára! Kampány kezdés: november utolsó 2 hete. Előkészítés: előtte 3-4 héttel
Karácsony – Az év legmeghatóbb ünnepe:
November vége felé ébresszétek fel a karácsonyi szellemet! Jó ötlet lehet ajándékötleteket, tematikus csomagokat kínálni, és emellett emlékezetes ünnepi hirdetésekkel megszólítani a közönségeteket. Tipp: Az érzelmek itt a kulcs! Egy jó történet vagy kép sokszor többet mond ezer szónál. Kampány kezdés: november utolsó hete. Előkészítés: előtte 3-4 héttel
Ne hagyjátok, hogy az év végi kampányok meglepetésként érjenek titeket!
S.O.S. – Segítség a horizonton!
Érzitek, hogy túl sok? Esetleg nem tudjátok, hol kezdjétek? Akkor gyertek hozzám! Akár egyéni tanácsadásra, Facebook hirdetés kurzusra is van hely!

Ezeket is érdemes megnézni

Canva videók vállalkozások részére, promóciós témában!
január 8, 2022
Etikus Virtuális Asszisztens
február 3, 2021