Blog

Hol hirdessek?

Facebook vs Google Hirdetések: Előnyök és Hátrányok Kis Női Vállalkozók Számára

 

A digitális marketing világában két nagy óriás uralkodik: Facebook és Google. Mindkettőnek megvannak a maga előnyei és hátrányai, de melyik a jobb választás a kis női vállalkozók számára? Ebben a cikkben összehasonlítjuk őket.

Facebook Hirdetések

Előnyök

  1. Célzott Hirdetések: A Facebook lehetővé teszi, hogy nagyon specifikus célközönséget válasszunk, például életkor, érdeklődési kör, földrajzi helyzet alapján.
  2. Interaktív Formátumok: Videók, képek, karuszel hirdetések, stb. lehetőséget adnak az üzenet kreatív átadására.
  3. Költséghatékonyság: Kis költségvetéssel is el lehet érni jó eredményeket.

Hátrányok

  1. Alacsonyabb Konverziós Ráta: Általában alacsonyabb a konverziós ráta, mint a Google hirdetéseknél.
  2. Komplexitás: A hirdetési platform kezelése bonyolult lehet kezdők számára.
 

Google Hirdetések

Előnyök

  1. Szándék Alapú: Az emberek általában konkrét célból keresnek a Google-ben, így magasabb a konverziós ráta.
  2. Széles Hatótáv: A Google hirdetések megjelennek több platformon és weboldalon keresztül.
  3. Mérhetőség: Könnyen nyomon követhetők az eredmények és a ROI.

Hátrányok

  1. Magasabb Költségek: Általában drágább, mint a Facebook hirdetések.
  2. Kevesebb Célzási Opció: Bár erős a demográfiai és földrajzi célzás, kevesebb az opció, mint a Facebooknál.
 

Összegzés és Tanácsadás

A választás a Facebook és Google között nagyban függ a vállalkozásod céljaitól és költségvetésétől. Mindkettőnek megvan a maga helye egy jól kialakított marketing stratégiában. Ha nem tudod, melyiket válaszd, gyere hozzám tanácsadásra vagy végezd el a  Facebook Maxi kurzust! 

Kattints a képre!

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük