Mik azok az Instagram mutatószámok és melyik számít egy vállalkozásban?
Miért fontos az engangement -elkötelezettség mérőszám?
- A jó elkötelezettség elérése azt jelenti, hogy vállalkozása nagyobb valószínűséggel vonzza az új ügyfeleket és több üzletet szerez!
- Az elkötelezettség mértékének figyelemmel kísérése segíthet néhány piackutatásban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és érdekeiket.
- Hitelesség biztosítása – Káros az üzleti vállalkozások számára, ha csak a magas követők számával törődnek, miközben nem dolgoznak a jó elkötelezettség fenntartása érdekében. Az ügyfelek figyelnek ezekre a dolgokra – ha egy vállalkozásnak sok követője van, de nem sokan kommentálják és kedvelik a bejegyzéseiket, az ügyfelek elgondolkodhatnak azon, hogy vannak-e hamis követőik. A jó Instagram elkötelezettségi arány fenntartása elősegíti vállalkozásának hitelesebbé tételét az ügyfelek számára.
Melyik a második legfontosabb Instagram mutató?
A videók megtekintésének száma. A videókkal ellátott Instagram-bejegyzések kétszer annyi elérést generálnak, mint a statikus fotós bejegyzések
Meglepetés:
A vállalkozások számára nem számít annyira, a követők száma. Igen, az idő múlásával továbbra is növelni szeretné a közösségét, de jobb, ha lassan növekszik a követőinek száma és fenntartja a magas elkötelezettségi arányt. Valójában, ha vállalkozásának sok olyan követője van, akik nem túl elkötelezettek, akkor ez rontja az elkötelezettség arányát, és a fiókját nem fogják olyan gyakran megtekinteni.